04 اسفند 1393 - 6:28
شناسه خبر: 2115
نسخه چاپی
اشتراک گذاری
فروشگاههای زنجیرهای راهکاری برای فروش کالا با تخفیف
قائم مقام وزیر صنعت گفت: در حال حاضر برخی از تولیدکنندگان کالای خود را به فروشگاههای بزرگ و زنجیرهای با تخفیف ارائه میدهند و این فروشگاهها کالا را با تخفیفات اعمال شده به دست مشتری میرسانند.
به گزارش پایگاه خبری کانون انجمنهای صنایع غذایی ایران، مجتبی خسروتاج با اشاره به اینکه برخی تخفیفات اعمال شده از سوی تولیدکنندگان به دست مصرفکننده نهایی نمیرسد، اظهار داشت: اگر واحدهای توزیعکننده این تخفیف را به مصرفکننده ارائه ندهند موجب میشود کالا به فروش نرود و در مرحله بعد تولیدکننده کالای خود را در اختیار این توزیعکننده قرار نمیدهند.
وی تأکید کرد: تولیدکننده انتظار دارد این تخفیف به دست مصرفکننده برسد و اگر توزیعکننده این تخفیف را ارائه ندهد در بازار رقابتی مصرفکننده به سراغ توزیعکنندهای میرود که کالا را با تخفیف ارائه میدهد.
به گفته خسروتاج؛ عدم ارائه تخفیف به مشتری تنها توزیعکننده را با مشکل مواجه میکند چرا که وقتی واحد تولیدی میبیند که توزیعکننده جنس را با تخفیف ارائه نمیدهد جنس فروش نرفته و در مرحله بعدی جنس را به این توزیعکننده نمیدهد.
قائم مقام وزیر صنعت تصریح کرد: در حال حاضر برخی تولیدکنندگان کالاهای خود را به فروشگاههای بزرگ و زنجیرهای ارائه میدهند و این فروشگاهها کالا را با این تخفیفات اعمال شده به دست مشتری میرسانند.
منبع: باشگاه خبرنگاران